Política De Qualitat
Mantenim el nostre compromís de millora contínua a través de la definició, la implementació i el perfeccionament d’un Sistema de Gestió de la Qualitat, segons els requisits establerts en la norma ISO-EN UNE 9001. L’abast del Sistema és la prestació del servei d’oci i animació en establiments i destinacions turístiques, la formació en línia i presencial d’animadors. Ens basem en els següents principis:
- Supervisem els nostres serveis a través de mecanismes de coordinació i de control eficaços, tant nacionalment com internacionalment. Definim els objectius a acomplir i en fem un seguiment.
- Compartim el nostre coneixement i la nostra experiència en animació turística amb els futurs animadors i amb el sector. Formem contínuament el nostre equip: cursos d’iniciació, formació interna, formació dual (formació + pràctiques).
- Practiquem una “cultura innovadora” que afavoreix i premia la generació d’idees i les pràctiques innovadores. Incorporem millores tecnològiques que ajuden en la gestió interna i en la relació amb el client hoteler. Adaptem les nostres activitats a l’actualitat traient el màxim partit dels recursos de què disposem.
- Afavorim la comunicació i la coordinació entre tot l’equip Acttiv. Ens adaptem a les necessitats dels hostes i clients atenent les seves peticions.
- Comuniquem externament la nostra activitat amb transparència, accessibilitat, fiabilitat, rigor i veracitat informativa. Conscienciem els treballadors del compliment dels requisits de qualitat exigits.